خرید لایک خارجی معتبر دیده شو

در این صفحه در کمتر از 3 دقیقه به راحتی میتونید برای پست‌های پیج خود لایک بخرید.

فالوورویو یکی از سریع‌ترین و با کیفیت‌ترین سرویس‌های فروش لایک خارجی در ایران است.

بسته های خرید لایک خارجی ارزان

200 لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 7,500
  • تحویل فوری سفارش
  • 2 ساعت زمان تقریبی

500 لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 16,000
  • تحویل فوری سفارش
  • 4 ساعت زمان تقریبی

1k لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 30,000
  • تحویل فوری سفارش
  • 4 ساعت زمان تقریبی

3000 لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان ۷۵,۰۰۰
  • تحویل فوری سفارش
  • 4 ساعت زمان تقریبی

5000 لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 125,000
  • تحویل فوری سفارش
  • 24 ساعت زمان تقریبی

10k لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 250,000
  • تحویل فوری سفارش
  • 48 ساعت زمان تقریبی

20k لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 500,000
  • تحویل فوری سفارش
  • 3 روز زمان تقریبی

50000 لایک بین‌المللی

برای هر یک از ۱۰ پست آتی
تومان 1,250,000
  • تحویل فوری سفارش
  • 4 روز زمان تقریبی

مزایای بسته خرید لایک ایرانی چیست؟

شروع فوری پس از ثبت سفارش

امکان انتخاب لایک برای چند پست در یک سفارش
 
shield

پروفایل های خارجی و واقعی

کاملا سازگار با قوانین اینستاگرام

لایک خارجی که اعتبار به پیجت میده!

لایک خارجی برای آن دسته از کسب وکارهای اینستاگرامی مفید است که فعالیت بین المللی دارند. مزیت این لایک 

لایک ایرانی
لایک اتوماتیک اینستاگرام

فالوورویو سرور افزایش لایک خارجی

مزایای زیادی برای خرید لایک اینستاگرام وجود دارد اما نکته مهم این است که شما همیشه باید از یک وبسایت معتبر که لایک واقعی را از طریق حساب های فعال می فروشد، خرید کنید. بیشتر وبسایت ها لایک ربات می فروشند که به هیچ وجه به درد شما نمی خورد؛ از وبسایت هایی که لایک ربات می فروشند خودداری کنید. و اما مزایایی که شما را ترغیب به خرید لایک اینستاگرام می کند:

1. افزایش نرخ تعامل با کاربران

افزایش لایک ها باعث افزایش بازدید در پست های شما می شود. همین امر سبب افزایش نرخ تعامل در پیج شما می شود و توجه کاربران بیشتری را به سمت شما جلب می کند. زمانی که پیج شما بازدید بیشتری داشته باشد، از نظر اینستاگرام و کاربران پیج معتبر تر و محبوب تری است.

2. شانس رفتن تان به اکسپلورر بیشتر می شود؛

زمانی که اقدام به خرید لایک برای یک پست مشخص می کنید، بازدید برای آن پست و به طور کلی پیج شما افزایش می باید؛ به خصوص که از هشتگ ها به درستی استفاده کرده باشید. زمانی که کاربران شما هشتگ خاصی را دنبال می کنند، از آنجایی که پست شما نیز بازدید و لایک زیادی گرفته است، در صفحه اکسپلور جزو مطالب محبوب آن کاربر نمایش داده می شود. همین موضوع کاربران بیشتری را به سمت پیج شما هدایت می کند و ممکن است حتی برخی از آن ها بخواهند که شما را فالو کنند.

3. با خرید لایک برندتان را برجسته کنید؛

این که برند پست های شما در اینستاگرام لایک و ویوی بیشتری داشته باشد، تاثیری فوق العاده مثبت برای پررنگ تر کردن برندتان در ذهن مخاطبان دارد. چه بخواهید چه نخواهید تعداد فالوور و لایک یک صفحه تاثیر مستقیم در تصمیم همه افراد برای دنبال کردن یا نکردن آن صفحه دارد و جزو معیار و ملاک های اصلی به شمار می آید. بنابراین شما وقتی فالوور و لایک بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، برند برجسته تری نیز خواهید داشت.

4. لایک بیشتر یعنی فالوور بیشتر

لایک های بیشتر افراد بیشتری را به دنبال شما می کشاند. بسیاری از افراد هستند که بخواهند بدانند هر روز شما چگونه می گذرد و امروز چه ورق جدیدی برای آن ها رو می کنید! چرا که اکانت های اینستاگرام با فالوور بیشتر، مورد اعتماد بازدیدکنندگان قرار می گیرند. (یعنی اگر تعداد زیادی لایک و دنبال کننده در صفحه / پروفایل اینستاگرام خود داشته باشید، بازدیدکنندگان شما به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد.)

بنابراین خرید لایک ارزان قیمت و به صرفه، پست های شما را تقویت می کند و می تواند در فیدهای اینستاگرام مشخص شود. البته یادتان نرود که محتوای شما نیز به اندازه کافی باید جذاب باشد تا مخاطب پس از تمام شدن آن، خواهان دیدن ویدیوها و عکس های بیشتر از شما باشد.

اگر به دنبال خرید لایک و خرید فالوور در اینستاگرام هستید می توانید نگاهی به پنل های متنوع و قیمت مناسب ما بیندازید. همچنین قبل از خرید می توانید از مشاوره رایگان توسط پشتیبانان حرفه ای ما بهره مند شوید.

محصولات مرتبط

سوالات متداول

سوالاتی که شما از ما پرسیده‌اید

  • بهترین سایت برای خرید لایک واقعی اینستاگرام کدام است؟

    سایت های زیادی در زمینه فروش لایک و فالوور اینستاگرام فعالیت می کنند اما دو شرط مهم را ندارند: اول اینکه پشتیبانی ضعیفی دارند یا به طور کلی پشتیبانی ندارند و دوم اینکه ریزش عجیبی دارند. اما راز کیفیت پنل های فالوور‌ویو در همین تفاوت هاست. پشتیبانان ما از طریق تماس تلفنی و تلگرام با شما در تماس خواهند بود. همچنین درصد ریزش بسیار کمی پس از افزایش فالوور و لایک مشاهده خواهید کرد. همین نکته خرید لایک و فالوور از ما را به صرفه می کند.

  • خرید لایک اینستاگرام چگونه کار می کند؟

    برای افزایش لایک پست های پیج خود، باید پیج خود را از حالت پرایوت به پابلیک تغییر دهید. در غیر این صورت افزایش لایک و فالوور برای شما انجام نخواهد شد. روند کار به این صورت است که شما پس از خرید پکیج مورد نظر، به صورت تدریجی شاهد افزایش لایک در پیج‌تان هستید.

  • آیا خرید لایک های اینستاگرام مفید است؟

    بله! قطعا!. اساساً دو مزیت وجود دارد: مورد اول، اعتبار بیشتر: وقتی محتوای جدیدی بارگذاری می کنید و تعداد قابل توجهی لایک دریافت می کند، مردم آن را جدی تر می گیرند. زیرا هر لایک نشانه یک تایید از جانب یک نفر است، و هرچه تعداد لایک ها بیشتر، میزان تایید محتوای شما نیز بیشتر است. مورد دوم، قرار گرفتن در معرض دید افراد بیشتر: وقتی مطالب جدید شما به اندازه کافی لایک شوند، اینستاگرام فکر می کند که ممکن است مطالب شما به دلیل جذابیت بالا باعث ایجاد تعاملات سریع شده است (لایک بالایی گرفته است). بنابراین برای این که افراد بیشتری از محتوای شما استفاده کنند، آن را در نتایج صفحه اکسپلور نمایش می دهد. پس محتوای شما بیشتر مورد پسند قرار می گیرد و از همه مهمتر مخاطبان هدف را به سمت صفحه شما سوق می دهد.

  • چرا بیشتر کاربران اینستاگرام لایک واقعی اینستاگرام را خریداری می کنند؟

    چون خرید لایک فیک می تواند منجر به بلاک شدن پیج شما از سمت اینستاگرام شود.

  • آیا خرید لایک واقعی اینستاگرام مشکلی ندارد؟

    اگر این کار را به روشی هوشمندانه انجام دهید، مزایای بی شماری نیز وجود دارد. شما فقط باید آن را به آرامی انجام دهید. خریدن تعداد زیادی لایک برای یک پست، ممکن است سبب مسدود شدن پیج شما شود. بنابراین همیشه سعی کنید که نسبت معقولی میان تعداد فالوورهای شما و تعداد لایک های خریداری شده وجود داشته باشد.