با خرید بازدید ویدیو بیشتر دیده شو

اگر فکر می کنید که بالا بودن ویو ویدئوهای صفحه اینستاگرامتان ارتباط مستقیمی با اعتبار پیج شما دارد، پس باید این را هم بدانید که کیفیت این بازدید ها به لحاظ واقعی بودن اکانت ها و همینطور سرعت انجام کار و البته ریزش پایین هم از اهمیت الایی برخوردار است. فالوور ویو به شما پیشنهاد افزایش ویو ویدئو و استوری هایتان را با کمترین ریزش و بهترین کیفیت و پشتیبانی ومشاوره رایگان می دهد.

 

بسته های خرید بازدید ویدیو پست

۱۰۰ بازدید ایرانی

۲٬۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۵ دقيقه

۲۰۰ بازدید ایرانی

۱۹،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۵ دقيقه

۵۰۰ بازدید ایرانی

۴۹،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۵ دقيقه

۱۰۰۰ بازدید ایرانی

۹۵،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۳۰ دقيقه

3k بازدید پست

۲۸۰،۰۰۰ تومان
  • 2 ساعت زمان تقریبی

5k بازدید پست

۴۸۰،۰۰۰ تومان
  • 2 ساعت زمان تقریبی​

10k بازدید پست

۹۳۶،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۴ ساعت

20K بازدید ایرانی

۱،۸۷۰،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۸ ساعت

50K بازدید پست

۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان
  • ۱۲ ساعت زمان تقریبی

100K بازدید پست

۹،۳۶۰،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۲۴ ساعت

250K بازدید پست

۲۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۱۵ دقيقه

500K بازدید ایرانی

۴۶،۰۰۰،۰۰۰ تومان
  • زمان تقریبی : ۳۰ دقيقه

مزایای بسته خرید بازدید ایرانی چیست؟

شروع فوری پس از ثبت سفارش

امکان انتخاب بازدید برای چند پست در یک سفارش
 
فالوور

از طرف کاربران واقعی ایرانی

کاملا سازگار با قوانین اینستاگرام

چرا برای پیج اینستاگرام خود به دنبال خرید ویو یا بازدید باشیم؟

بازدید یکی از مهم ترین عامل ها در پیشرفت و رشد پیج است. با استفاده از بسته های خرید بازدید شما مزایای زیر را بدست می آورید:

بازدید اتوماتیک

مهم ترین مزایای خرید ویو اینستاگرام چیست؟

اعتبار شما را افزایش می دهد

هنگام خرید ویو برای اینستاگرام، تمایل دارید که حضور خود را شبکه های آنلاین به حداکثر برسانید و اعتبار خود را افزایش دهید. برای دستیابی به هدف خود، انتخاب پکیج مناسب خرید ویو اینستاگرام از یک ارائه دهنده معتمد مانند وبسایت فالوور ویو، لازم است. این به این دلیل است که بسیاری از سایت ها کلاهبرداران اینترنتی هستند و هیچ شماره تماس یا ایمیلی را برای پشتیبانی و صحبت با مشتریان شان درج نکرده اند. اما در سایت فالوور‌ویو شما می توانید با پشتیبانان ما قبل از خرید مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید.

به دست آوردن مشتریان دائمیبهترین مزیت در مورد خرید ویو این است که ممکن است مشتری های دائمی برای محصولات تان بدست آورید؛ زیرا در این دوره مدرن بیشتر افراد علاقه مند و تحت تأثیر بازدید کنندگان زیاد صفحات اینستاگرام هستند. تعداد زیاد فالورها و عدد بالای لایک ها، مهم ترین معیاری است که افراد برای فالو کردن یک پیج مد نظر قرار می دهند.

منطق بودن در کارزار اینستاگرام اینگونه است که مردم قبل از فالو کردن تان به اثبات محبوبیت شما احتیاج دارند. آن‌ها معتقدند که اگر پست ها و استوری های اینستاگرام شما بازدیدهای زیادی دارد، پس فردی محبوب هستید.

کاربرانی که تصمیم می گیرند شما را دنبال کنند، با دیدن ویوهای گسترده پست ها و استوری های شما جذب پروفایل‌تان می شوند. با خرید ویو اینستاگرام، فالوورهای بیشتری به دست خواهید آورد. بسیاری از مردم بر این باورند که محصولات و خدمات شما هنگامی که بازدید زیادی داشته باشند، ارزش امتحان کردن دارند. مشتریان به یک مارک معروف اعتماد دارند. از این فرصت برای دستیابی به مشتریان بیشتر و دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید.

درآمد بیشتر و پایدار

بهترین مزیت در مورد خرید ویو این است که ممکن است مشتری های دائمی برای محصولات تان بدست آورید؛ زیرا در این دوره مدرن بیشتر افراد علاقه مند و تحت تأثیر بازدید کنندگان زیاد صفحات اینستاگرام هستند. تعداد زیاد فالورها و عدد بالای لایک ها، مهم ترین معیاری است که افراد برای فالو کردن یک پیج مد نظر قرار می دهند.

منطق بودن در کارزار اینستاگرام اینگونه است که مردم قبل از فالو کردن تان به اثبات محبوبیت شما احتیاج دارند. آن‌ها معتقدند که اگر پست ها و استوری های اینستاگرام شما بازدیدهای زیادی دارد، پس فردی محبوب هستید.

کاربرانی که تصمیم می گیرند شما را دنبال کنند، با دیدن ویوهای گسترده پست ها و استوری های شما جذب پروفایل‌تان می شوند. با خرید ویو اینستاگرام، فالوورهای بیشتری به دست خواهید آورد. بسیاری از مردم بر این باورند که محصولات و خدمات شما هنگامی که بازدید زیادی داشته باشند، ارزش امتحان کردن دارند. مشتریان به یک مارک معروف اعتماد دارند. از این فرصت برای دستیابی به مشتریان بیشتر و دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید.

کسب محبوبیت بیشتر

هنگامی که در یک پلتفرم رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام مشهور هستید، احساسی از خوشبختی شما را در بر می گیرد. یک روش موثر برای اثبات محبوبیت، ارسال پستی در اینستاگرام با تعداد بازدید بالا است. تمام آنچه شما نیاز دارید محتوای با کیفیت و نماهای ویدیویی است. از آنجا که موتورهای جستجو بر اساس بازدیدها بر روی SERP رتبه بندی می‌کنند، افراد بیشتری پست شما را می بینند. افزایش بازدیدهای شما در اینستاگرام مطمئناً باعث محبوبیت شما می شود که بعداً به عنوان ابزاری برای تبلیغات کارکرد خواهد داشت.

بدست آوردن ویوی واقعی

نمی دانید چه مقدار زمان باید منتظر بمانید تا افراد پست شما را مشاهده کنند. در واقع پستی با بازدید ناچیز حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته نمی کند تا آن ها هم ویدیوی شما را ببینند. اما اگر بتوانید با خرید ویو، بازدید پست خود را بالا ببرید، افراد دیگر هم مایل می شوند بدانند داخل این پست و پست های دیگر این پیج چه چیزی وجود دارد که این همه کاربر خواهان تماشای آن بوده اند. بنابراین شما با این روش ویوی واقعی نیز پیدا می کنید.

هنگام خرید بازدید اینستاگرام، پیش از هر انتخابی، ابتدا وبسایت ارائه دهنده این خدمت را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار وبسایتی قابل اطمینان است که علاوه بر ارائه بازدید های واقعی و بدون ریزش، از لحاظ امنیتی 100 درصد قابل اطمینان باشد. که به هیچ عنوان، هیچ گونه آسیبی به پیج شما وارد نکند. وبسایت فالوور ویو خدمات افزایش بازدید اینستاگرام را با سرعت بالا و بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

نکات مهم در خرید ویو اینستاگرام

مواردی که در ادامه ذکر می کنیم، نکات لازم برای خرید ویو اینستاگرام شماست. اگر برای اولین بار است که به دنبال خرید ویو استوری و یا پست اینستاگرام برای پیج خود هستید، باید بدانید که برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز به مدیریت کردن حساب خود دارید. هنگام خرید ویو برای استوری و ویدیو، این کار را برای آن دسته از پست ها و استوری هایی انجام دهید که زحمت زیادی برای آن کشیده اید؛ چرا که هیچ کس باورش نمی شد که یک محتوای بی ارزش چنین بازدید بالایی داشته باشد. بنابراین لازمه خرید ویو برای استوری و ویدیو، داشتن محتوای ارزشمند و در واقع به درد بخور است. وقتی شما محتوای خوبی داشته باشید، تعداد لایک و ویوی بالا برای سایر کاربران باور پذیر می شود و آن ها نیز قانع می شوند که شما را به لیست following خود اضافه کنند و پیگیر کارها و پست های شما باشند. خرید ویو برای پست های مفید، ترافیک پیج شما را مدیریت می کنند و کاربران زیادی را جذب پیج شما می نماید

محصولات مرتبط

سوالات متداول

سوالاتی که شما از ما پرسیده‌اید

  • آیا پس از خرید ویو پیج من توسط اینستاگرام بلاک می شود؟

    اگر افزایش ویو به صورت یکدفعه انجام پذیرد، بله! اما در فالوور‌ویو ما به صورت تدریجی ویو‌ها را اضافه می کنیم. بنابراین اینستاگرام به عملکرد پیج شما حساس نمی شود.

  • آیا ویوها واقعی هستند؟

    بسیاری از ویوها توسط اکانت های واقعی و با حداقل میزان ریزش هستند.

  • قیمت خرید ویو چقدر است؟

    قیمت خرید ویو بسته به امکانات اضافی که روی پکیج ها ارائه می شود، متفاوت است. شما می توانید پکیج های ما را مطالعه کنید و هر کدام که برای شما مناسب تر است را انتخاب نمایید.

  • من به تازگی پیج کاری خودم را راه اندازی کرده ام، آیا خرید ویو گزینه مناسبی برای رشد کسب و کارم است؟

    البته که همینطور است. اما در کنار آن دو نکته را نیز نباید فراموش کنید. اول اینکه در کنار خرید ویو حتما تولید محتوای خوب داشته باشید و کسب و کارتان را به خوبی معرفی کنید. دوم اینکه در آغاز کار با پکیج های کوچک شروع کنید. مثلا خرید 500 ویو. اگر در شروع کار اقدام به خرید 5000 ویو نمایید، مخاطبان تان متوجه غیر واقعی بودن تعداد بازدیدهای پست شما می شوند و همان تعداد مخاطب اندک را هم از دست می دهید.

  • آیا در کنار خرید ویو باید فالوور و لایک نیز بخرم؟

    بهتر است که این کار را انجام دهید. چون وقتی شما تعداد زیادی ویو داشته باشید اما تعداد فالوور هایتان کم باشد، مخاطبان تان متوجه می شوند که تعداد زیادی از ویوهای شما غیر واقعی هستند و این موضوع ممکن است کمی تاثیر منفی بر روی ذهن شان بگذارد. پس بهتر است در کنار خرید ویو به فکر خرید لایک و خرید فالوور نیز باشید.